GÖREV TANIMI
Odanın tüm harcamalarının duyurulması, düzenlenmesi ve gelen-giden tüm evrakların kaydedilmesi, saklanması dosyalanmasının düzenli ve kontrollü bir şekilde saklanmasını sağlar.
GÖREV VE SORUMLULUKLAR
- Oda'ya gelen evrakları kayıt altına almak, ilgili birimleri iletmek ve ilgili yazışmaları yapmak.
- Gelen-giden evrakları dosyalamak.
- Yönetim Kurulu Toplantıları ve Meclis Toplantılarının bölümlerini kesme, sunum dosyası, toplantıaklarını ve kararlarını yazılı hale getirmek, sürekli faaliyet raporunu yazmak ve sunumunu kaydetme, defterine yapıştırmak ve yoklama takibini yapmak.
- Meslek Komiteleri Ortak Toplantısı düzenlemek ve ayırmaktır.
- Grup Meslek Komitesinin ayları yürütüyor.
- Üye duyurularını e-posta, web ve sms ile yapmak.
- Oda etkinliklerinin organizasyonuna destek vermek.
- Sicil Birimi ile uyumlu olarak e-posta ve GSM sistemi üye iletişimini güncelleyin.
- Odanın tüm birimleri ile etkin ve verimli bir iş birliği içinde hareket etmek, gerekli desteği sağlamak.
Yazı İşleri Biriminin detaylı görev tanımları; Kalite Yönetim Sistemi içerisindeki Görev Tanımları dokümanlarında yer almaktadır.